Lupus Patiënten Groep

warmte toeslag

BerichtAuteur
Geplaatst: 17 mei 2010 om 15:14 uur
Hallo allemaal,

Vandaag ben ik bij de GGD van Rotterdam geweest omdat ik toeslag had aangevraagd op mijn stookkosten.
Deze meneer heeft wat vragen gesteld en daaruit blijkt dat ik recht heb op warmte toeslag. Omdat ik natuurlijk weet dat ik niet de enige ben, maar dat er ook genoeg mensen hier niet aan zullen denken dacht ik, ik zal het even melden.
Ik kom door verschillende dingen ervoor in aanmerking, niet alleen voor de sle zelf, maar omdat ik plaqunil en imuran slik en daarbij nog eens 7,5 pretnison. Deze meneer zei dat hij daardoor wel de ernst van de sle in kon zien. Had ik alleen plaqunil en imuran geslikt had ik het niet gekregen.

Ik hoop dat er meer mensen wat aan hebben.

Groetjes Ramona
loena83
Geplaatst: 16 juni 2010 om 5:57 uur
Hoi Ramona,

Warmtetoeslag Rollende ogen ? Ik had hier werkelijk nooit van gehoord Geschokt ! Wel goed dat dit dus kan en zeker geweldig dat je dit hebt gekregen. Mag ik je vragen hoe dit precies is gegaan? Je hebt aangegeven wat je hebt, de medicatie en dergelijke...maar hoe heb je het dan precies verwoord in je aanvraag, welke reden heb je aangegeven om de warmte toeslag aan te vragen? En heb je dit eerst aangevraagt via de gemeente en ben je door hun weer richting GGD verwezen?

Liefs,
Moon.
Mónica
Geplaatst: 16 juni 2010 om 9:32 uur
Hoi Moon,

In de gemeente Rotterdam is het aan te vragen bij de bijzondere toeslagen.
Je vult daar wat gegevens in, wat je heb, wat je medicijnen zijn etc en op basis van mijn medicatie zei de man van de GGD waar je inderdaad naar toegestuurd word dat ik recht had op warmte toeslag. Inmiddels heb ik het bedrag ook gekregen en het gaat toch om 268 euro wat ik kreeg.

Omdat ik ook al dacht dat het erg onbekend was vond ik het wel de moeite waard om het op het forum te schrijven, want dan kunnen andere ook kijken of hun gemeente het hebben en of ze er recht op hebben

Groetjes Ramona
loena83
Geplaatst: 18 juni 2010 om 5:05 uur
Hoi Ramona,

Nou ik vind het echt een gouden tip van je hoor Erg blij ! Alles wat we extra kunnen krijgen is mooi meegenomen, althans, zo denk ik erover Knipoog. Ik zal eens neuzen voor wat betreft mijn eigen gemeente en zal ook eens neuzen naar wat verdere informatie over dit soort onderwerpen…

Nogmaals dank je wel!

Liefs,
Moon.
Mónica
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Patiënten Groep 2010 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer