warmte toeslag
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 17 mei 2010 om 15:14 uur Hallo allemaal, Vandaag ben ik bij de GGD van Rotterdam geweest omdat ik toeslag had aangevraagd op mijn stookkosten. Deze meneer heeft wat vragen gesteld en daaruit blijkt dat ik recht heb op warmte toeslag. Omdat ik natuurlijk weet dat ik niet de enige ben, maar dat er ook genoeg mensen hier niet aan zullen denken dacht ik, ik zal het even melden. Ik kom door verschillende dingen ervoor in aanmerking, niet alleen voor de sle zelf, maar omdat ik plaqunil en imuran slik en daarbij nog eens 7,5 pretnison. Deze meneer zei dat hij daardoor wel de ernst van de sle in kon zien. Had ik alleen plaqunil en imuran geslikt had ik het niet gekregen. Ik hoop dat er meer mensen wat aan hebben. Groetjes Ramona | loena83 Berichten: 87 |
| Geplaatst: 16 juni 2010 om 5:57 uur Hoi Ramona, Warmtetoeslag Liefs, Moon. | Mónica |
| Geplaatst: 16 juni 2010 om 9:32 uur Hoi Moon, In de gemeente Rotterdam is het aan te vragen bij de bijzondere toeslagen. Je vult daar wat gegevens in, wat je heb, wat je medicijnen zijn etc en op basis van mijn medicatie zei de man van de GGD waar je inderdaad naar toegestuurd word dat ik recht had op warmte toeslag. Inmiddels heb ik het bedrag ook gekregen en het gaat toch om 268 euro wat ik kreeg. Omdat ik ook al dacht dat het erg onbekend was vond ik het wel de moeite waard om het op het forum te schrijven, want dan kunnen andere ook kijken of hun gemeente het hebben en of ze er recht op hebben Groetjes Ramona | loena83 Berichten: 87 |
| Geplaatst: 18 juni 2010 om 5:05 uur Hoi Ramona, Nou ik vind het echt een gouden tip van je hoor Nogmaals dank je wel! Liefs, Moon. | Mónica |
| Plaats nieuwe reactie | |