sle en overgang
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 1 juni 2010 om 14:30 uur Hallo allemaal. Ik ben sinds heel kort met de overgang begonnen. Geen menstruatie en af entoe opvliegers. Heeft dit ook invloed op de sle?Wie heeft er ervaring mee? Oh ja, morgen ga ik naar een oude vriend van mij, zijn zus is afgestudeerd in de kruidengeneeskunde,hij zou aan haar vragen of zij wat voor mij kan doen? Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes van Trudy | Trudy |
| Geplaatst: 2 juni 2010 om 15:04 uur Quote: Hallo allemaal. Hey, ik ben helemaal nieuw hier en ken er nog niet zo heel veel van maar ik heb ergens gelezen dat na de overgang lupus vaak rustiger wordt. Als je het even googelt vind je er vast een en ander over. Veel succes! | Sien Berichten: 8 |
| Geplaatst: 5 juni 2010 om 22:45 uur Hoi Trudy, Ik ben nu 58 maar de ziekte begon juist na de overgang bij mij (zgn. late onset). Je leest wel op internet dat dat mogelijk is. Welke variant jij hebt hangt weer af van je hele historie, denk ik. Ik dacht ook een tijdje: het zal de overgang zijn. Maar uiteindelijk krijg je teveel gekke dingen. Groetjes en sterkte met de ziekte en overgangsperikelen, Marianne | marianne wiers Berichten: 35 |
| Plaats nieuwe reactie | |