Lupus Patiënten Groep

Hallo, dit ben ikke..

BerichtAuteur
Geplaatst: 5 juli 2010 om 19:18 uur
Dag allemaal!

Mijn naam is Marcella, een jonge vrouw van 26 jaar.
geboren op 29-11-1983, in Baarn, provincie Utrecht.
woon al 7 samen met mijn vriend Danny. Heb 2 honden (ridgeback en een kruising dobermann / pointer) van 18 maanden!Erg blij, ook nog 2 katers van 7 en 4 jaar oud. Volle maar gezellig boel!Verrast

Sinds november 2002 is bij Sle met nefritis. De eerste opname was ook meteen de langste! 3 maanden en nog op een draadje gelegen ook.. door een ontsteking via het infuus dat was doorgeslagen naar mijn hartklep.. die dus lekte. Maar alles overleefd Erg blij..

in middels denk 4 a 5 keer opgenomen geweest met een terug val.

Nu sinds 3 maanden aan andere medicatie ivm mijn kinderwens.. helaas pakt het nog niet goed uit.. mijn nierfunctie gaat weer achteruit! morgen hoor ik meer of ik weer een nier punctie moet hebben! daar baal ik wel van maar komt vast wel goed!

Ik werk niet meer, dat mag ik niet. eerst baalde ik daarvan maar nu vind ik mijn plek wel!

nou dit was het ff gauw!

Misschien spreek ik jullie later, in ieder geval een fijne avond!

Groetjes Marcella
marcella1983
Geplaatst: 5 juli 2010 om 20:37 uur
Hoi Marcella,

Welkom bij dit forum.

Je heb al heel wat achter de rug wat ik zo lees.
Volgens mij geniet je wel lekker van de dingen die je wel kan en dat is natuurlijk wel goed.

Wel balen dat de medicijnen niet goed aan slaan. Ik hoop vor je dat je onder gehele narcose kan. Zelf heb ik ook SLE met nefritis, maar ik heb nog nooit geen punctie gehad.

Heel veel succes morgen

Liefs Ramona
loena83
Geplaatst: 6 juli 2010 om 15:02 uur
Hoi Ramona,

bedankt voor je reactie!

Ik hoop het ook allemaal, heb er wel al eens 1 eerder gehad en dat was niet prettigVerward

Wordt als het goed is aan het einde van de middag gebeld.. afwachten dus..

Groetjes!
marcella1983
Geplaatst: 22 juli 2010 om 21:29 uur
Hoi Marcella,
welkom bij het forum Knipoog ! Hoe is het afgelopen met de onderzoeken?

Moeilijk hoor, een kinderwens moeten remmen omdat je gezondheid achteruit gaat. Bij ons is een volgend kindje helaas helemaal afgeraden. Blijft balen, als je op deze manier telkens geconfronteerd wordt met wat allemaal niet meer vanzelfsprekend kan.

Ik hoop dat het bij jou toch allemaal gaat lukken. Ik duim in ieder geval hard met je mee.
Hartelijke groeten, Eveline
zonbartos
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Patiënten Groep 2010 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer