Alternatieve geneeswijze (2)
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 21 juni 2006 om 11:20 uur Hallo allemaal, Sinds een paar maanden ben ik onder behandeling bij een alternatieve arts. Naast de bezoeken aan de reumatoloog. Ik volg een dieet en slik bepaalde medicijnen. dit wordt bij ieder bezoek aangepast. Nu gaat het al een poosje beter met mij. Ik durf nog niet met zekerheid te zeggen of het door de alternatieve therapie komt. Daarvoor wil ik een jaar verder zijn. Af en toe voel ik wel dat er iets onderdrukt wordt en heb ik wat gewrichtspijn, maar erger dan dat is het de laatste weken nog niet geworden. ik hoop dat het hierdoor komt en raad anderen aan het in elk geval te proberen. Groetjes, Maaike | Maaike Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 26 juni 2006 om 19:48 uur Hoi maaike, wat voor dieet heb je precies als ik vragen mag? gr diantari | diantari Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 28 juni 2006 om 9:53 uur Hoi Diantari, Al een paar maanden volg ik het bloedgroependieet. Daarbij krijg ik homeopatische medicijnen/ voedingssupplementen die bij ieder bezoek aangepast worden. deze arts is een oud chirurg. Hij vond dat artsen in ziekenhuizen te onpersoonlijk en net te weinig aandacht voor de patient werkten en is toen homeopatie gaan doen. Het was een hele stap voor mij om daaraan te beginnen, want ik geloofde daar nooit echt in. Maar ik wil gewoon alles proberen om me beter te voelen. Ik geloof nu meer in homeopatie. Het is de bedoeling met natuurlijke hulpmiddelen het lichaam tot zelfgenezing aan te zetten. Mijn homeopatisch arts dacht dat het bij mij door een tetanusinjectie kwam die ik 3 jaar geleden heb gehad. Ze noemen dit het Post-Vaccinaal Syndroom. Toen is de ziekte wel begonnen. Dat is iets wat je nooit zeker zal weten. Ik heb wel iets gekregen om de schadelijke werking van injectie af te remmen. Miscchien kan ik je als tip aanbieden om deze website eens te bezoeken: www.tinussmits.nl. Daar heb je vast wel wat aan. Groetjes, Maaike | Maaike Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 19 oktober 2009 om 14:10 uur Hoi Maaike, je bent inmiddels al weer 3 jaar verder sinds het eerste berichtje hier. Ik was benieuwd hoe dat dieet bij jou geholpen heeft? Mocht het goed voor jou werken, dan wil ik er best wat meer over weten. Groetjes, Eveline | zonbartos |
| Plaats nieuwe reactie | |