Lupus Patiënten Groep

sle en acupunctuur

BerichtAuteur
Geplaatst: 11 oktober 2007 om 18:55 uur
hallo allemaal,

Ik ben niet helemaal nieuw hier maar ben een hele tijd niet op de site geweest...druk met school..

Ik heb zelf SLE...vanaf mijn 14e en ben nu 30 jaar...dus al een hele tijd..

Ik heb een vraagje aan jullie..

Hebben jullie ervaring met SLE en acupunctuur??
Ik moet namelijk voor mijn opleiding kunstzinnige therapie een essay maken over acupunctuur..

Ik zelf zit ook bij een acupuncturist maar ik zou graag meer behandel methodes en ervaringen willen verzamelen voor mijn essay...

Ik hoop dat jullie mij hierbij willen helpen, want was is betere informatie dan ervaringsdeskundigen..

Alvast bedankt en heel veel sterkte allemaal..

DIKKEKUS
snowbeach

Geplaatst: 15 mei 2008 om 19:59 uur
Quote:
hallo allemaal,

Ik ben niet helemaal nieuw hier maar ben een hele tijd niet op de site geweest...druk met school..

Ik heb zelf SLE...vanaf mijn 14e en ben nu 30 jaar...dus al een hele tijd..

Ik heb een vraagje aan jullie..

Hebben jullie ervaring met SLE en acupunctuur??
Ik moet namelijk voor mijn opleiding kunstzinnige therapie een essay maken over acupunctuur..

Ik zelf zit ook bij een acupuncturist maar ik zou graag meer behandel methodes en ervaringen willen verzamelen voor mijn essay...

Ik hoop dat jullie mij hierbij willen helpen, want was is betere informatie dan ervaringsdeskundigen..

Alvast bedankt en heel veel sterkte allemaal..

DIKKEKUS

Hoi,

Zlef heb ik nog maar weinig ervaring hier mee.
Ik heb vanaf vorig jaar juni tot afgelopen maart bij een acupuntuur gelopen, maar toen werd ik ziek door de SLE wat toen helemaal nieuw was voor me.
Voor die tijd had ik iedere keer onstekingen en vond ik het wel heel fijn om erheen te gaan.
Vanaf morgen ga ik weer naar de acupuntuur dus als ik weet of het bij mij werk dat zal ik het je zeker laten weten.

Groetjes Ramona
loena83
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Patiënten Groep 2010 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer