plaqenyl
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 6 september 2005 om 18:55 uur halo ik ben nieuw op de site en wou graag weten of er iemand na het gebruik van plaqenyl uitslag kreeg over het ganse lichaam graag wat uitleg van plaqenylgebruikers | berlinde Berichten: 6 |
| Geplaatst: 7 september 2005 om 8:38 uur Ik gebruik ook plaquenil maar krijg er geen uitslag van. Ik heb wel eens gehoord dat je er uitslag van kan krijgen, maar ik heb daar verder geen ervaring mee. Groetjes, martijn Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen. | martijn |
| Geplaatst: 7 september 2005 om 19:46 uur Hoi Berlinde Ik heb ook een tijdje plaquenil gebruikt in combinatie met prednison. Ik kreeg hier ook uitslag van en vreselijke jeuk. Ik ben hier toen mee gestopt. Groetjes Emmy | Emmy Berichten: 20 |
| Geplaatst: 7 september 2005 om 20:08 uur dank voor jullie antwoord op mn bericht ik moet telkens een pauze van 2weken inlassen en kijken of er nieuwe uitslag komt nu heb ik bruine pigmentvlekken in mn gezicht ook door plaqenyl???? niemand die het weet groetjes berlinde | berlinde Berichten: 6 |