Endoxan-kuur
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 9 januari 2006 om 12:53 uur Hallo allemaal, Omdat ik steeds last blijf houden van ontstekingen in mijn nieren, begin ik aankomende maandag met een lichte endoxankuur. Dat is een lichte chemo-kuur, die kuur bestaat uit zes infusen die ik om de twee weken krijg toe gediend, ben er dus in totaal 12 weken mee bezig. Nu is mijn vraag eigenlijk zijn er hier mensen op het forum die ervaring hebben met deze kuur? Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes, Tilly | Tilly Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 11 januari 2006 om 13:06 uur hoi.. ik heb zelf ook last van de nieren, maar ik heb niet de ergste vorm, ik krijg er alleen cozaar voor. voor de lek in mijn nieren. mijn vriendin heeft wel chemo kuren gehad, in totaal waren dat er 4.. zei zegt dat ze erg zwaar zijn en je word er heel erg moe van.. meer kan ik er niet over zeggen maar ik hoop dat ze helpen!! sterkte groetjes diantari | diantari Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 22 februari 2006 om 21:07 uur Hoi Tilly, Bij mij is de SLE begonnen met een flinke nierontsteking. Ik heb toen in totaal 13 endoxan kuren gehad. Eerst 6 om de 4 weken en daarna nog 7 om de drie maanden. In totaal ben ik er dus 2,5 jaar mee bezig geweest. Ik werd zelf niet misselijk van de infuzen, maar werd er wel ontzetten moe van. Ik had dan echt een week nodig om weer een beetje vooruit te kunnen. Maar het licht natuurlijk ook aan de dosering die je krijgt toegedient hoeveel last je ervan zult hebben. Veel succes met de kuren. Renske | Renske Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 2 maart 2006 om 19:28 uur hallo, heb je al de kuren gehad en hoe voel je je dan? gaat het wel een beetje goed? ik hoop het voor je...heel erg veel strerkte ermee... groetjes diantari | diantari Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 29 augustus 2006 om 18:10 uur [quote="Tilly"]Hallo allemaal, Omdat ik steeds last blijf houden van ontstekingen in mijn nieren, begin ik aankomende maandag met een lichte endoxankuur. Dat is een lichte chemo-kuur, die kuur bestaat uit zes infusen die ik om de twee weken krijg toe gediend, ben er dus in totaal 12 weken mee bezig. Nu is mijn vraag eigenlijk zijn er hier mensen op het forum die ervaring hebben met deze kuur? Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes, Tilly[/quote] hai Tilly zelf ben ik een vrouw van 24 die in januari ook deze kuur heb gehad. Ik vond het wel meevallen hoor! chemo klinkt natuurlijk heel erg maar het valt allemaal wel mee, en voor je het weet ben je er alweer vanaf! | Laila Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 13 januari 2008 om 13:03 uur ik heb ze ok gehad maar ik werd er wel ziek van vooral ook moe, hoop dt het voorje achter de rug is | joyce Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 2 oktober 2008 om 16:35 uur Deze zomer heb ik ook een Endoxan kuur gehad, maar tot nu toe zijn de resultaten helaas teleurstellend. Het is allemaal niet echt aangeslagen. Heeft iemand anders hier dat ook gehad? Zo ja, wat waren bij jullie de volgende stappen die de dokters voorgesteld hebben? Ik zit nogal in onzekerheid, omdat ik het idee heb dat ze het in het ziekenhuis even ook niet zo goed weten... | Nicoline Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |