last van de benen
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 14 mei 2007 om 12:38 uur Hallo allemaal, even een vraag! Ik heb zo last van mij benen. Heb dan tintelingen en pijn. heeft iemand anders dit ook. ik heb het vooral snachts heel erg. Kan er niet door slapen. Ben wel laatst naar een neuroloog geweest, maar die kan helaas niks vinden. die denkt dat het aan de plquenil ligt. ik snap er helemaal niks meer van, maar ik weet wel dat ik er heel erg moe van word. Doordat ik slecht slaap, ben ik vaak moe.... Iemand dit ook?? Liefs diantari | diantari Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 14 mei 2007 om 13:22 uur Quote: Hallo allemaal, Hoihoi, Zijn het geen krampen? Die ken ik wel... Groetjes, Martijn Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen. | martijn |
| Geplaatst: 14 mei 2007 om 13:44 uur Ja ik heb al een tijd last van zere benen s'nachts ik kan ze ook bijna niet stil houden heel vervelend gevoel, maar ik had het al voor ik aan de plaquenil begon. | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 14 mei 2007 om 20:18 uur Hoi moniek, doen ze er wat aan bij jouw? Want de laatste keer dat ik zoo pij had, kon ik niet eens meer lopen. Ik word dan helemaal gek van de pijn. Vaak heb ik de volgende dag dan spierpijn in me been... Groetjes diantari | diantari Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 14 mei 2007 om 22:33 uur hallo diantari, even terugkomende op jouw zere benen.....heb je nog meer symptomen?? Gebruik je prednison? Laat je regelmatig je bloed testen? Heb je SLE? Wil niet vervelend zijn, je alleen maar waarschuwen om ALERT te zijn. Een jaar geleden is een opvlamming mij fataal geworden, een partiele dwarlaesie tot gevolg (vanaf mijn navel). Het begon met moeilijk kunnen lopen, griepachtige symptomen en huiduitslag. Op een morgen kon ik niet meer opstaan (lopen) en naar de toilet (plassen/poepen)........mijn man heeft mij een dag later naar de eerste hulp gebracht, want ik kon niet bij de reumatoloog terecht.....dit is mij dus fataal geworden, er zat een ontsteking in mijn ruggenmerg, daar er 48 uur tussen heeft gezeten voordat dit behandeld werd zit ik nu met een zeldzame vorm van lupus nl. SLE & MT. ZIJN ER NOG MEER mensen met deze combi...zou graag met hun in contact komen. Heb je nog vragen, laat maar weten, groetjes, Jenny | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 15 mei 2007 om 9:06 uur Quote: Hoi moniek, Nee hier wordt op het moment niets aan gedaan ik denk omdat ik nog maar een week weet dat ik sle heb en dus net ben begonnen met de plaguenil, eigenlijk hoopte (hoop) ik dat de plaquenil er juist tegen zal helpen. | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 15 mei 2007 om 9:07 uur Quote: hallo diantari, Jemig wat erg, hoe is het nu met je?? | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 28 mei 2007 om 20:11 uur Hallo allemaal, tot nu toe heb ik geen zere benen meer gehad. Maar bij mijn volgende bezoek aan de arts zal ik dit zeker wel melden. Groetjes diantari | diantari Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 29 mei 2007 om 7:59 uur Fijn voor je zeg, weer een beetje nachtrust. Ik heb er weer een week opzitten van 3 uurtjes slaap per nacht soms nog minder, wat een drama bah. | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 6 juni 2007 om 21:43 uur Quote: hallo diantari, Wel raar dat je niet terecht kon bij je reumatoloog met zulke symptonen... Misschien heb ik wel heel erg geluk, als ik maar iets heb dan kan ik ten alle tijde mijn internist bellen en mocht het echt erg zijn wordt er altijd een plekje vrijgemaakt. Ik heb trouwens SLE Nefritus. Iig heel veel sterkte ermee. Even terug komend op het onderwerp van dit topic. Ik heb in het begin ook erg last van mijn benen gehad en dan vooral mijn gewrichten. knieen en ellebogen. Kon daar door ook vaak niet slapen en het was erg vermoeiend. Ook had ik last van mijn handen die ik niet in een vuist kon krijgen, die bleven zegmaar een beetje krom staan. En van de prednison heb ik ook vaak krampen gehad s'nachts in mijn tenen, kuiten en mijn schenen. Het zou dus idd goed mogelijk zijn dat het van de medicijnen komt. Mocht je denken dat het niet zo is zou ik toch even bloed laten prikken. S6 ermee. Gr Robin | Robin Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 27 juli 2007 om 11:35 uur Hallo, Ik heb regelmatig last van krampen in mijn scheenbeen. Daarnaast overdag ook hele slappe benen. Wie herkent dit en die slappe benen kan dat van de Prednison komen? Groetjes Nicole | nicole Berichten: 25 |
| Geplaatst: 10 augustus 2007 om 2:48 uur last van je benen.In feite ben ik wel blij om te horen (lezen) dat ik niet de enige ben.Heb mij altijd afgevraagd ofhet wel normaal is en/of het aan de prednisolone ligt.Vaak als de dosis verlaagd wordt of verandering van weer of vermoeidheid dan heb ik 's nachts last van krampen in mijn tenen benen.Pijnlijk kan er wakker van worden of nog erger kan er niet meer van slapen. Kramp is nu over ga nu slapen veel beterschap | lin Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 16 augustus 2007 om 23:53 uur Quote: last van je benen.In feite ben ik wel blij om te horen (lezen) dat ik niet de enige ben.Heb mij altijd afgevraagd ofhet wel normaal is en/of het aan de prednisolone ligt.Vaak als de dosis verlaagd wordt of verandering van weer of vermoeidheid dan heb ik 's nachts last van krampen in mijn tenen benen.Pijnlijk kan er wakker van worden of nog erger kan er niet meer van slapen. Hoi Lin, Dat is normaal dat als je een hoge dosis prednison slikt dat je krampen krijgt s'nachts in je benen. Dat heb ik ook gehad. Als je dan afbouwd met de prendnison gaat dit vanzelf na een tijd weg. Succes verder. Gr Robin | Robin Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |