griepprik
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 4 oktober 2007 om 15:42 uur Hallo allemaal, Binnenkort is het weer tijd voor de griepprik.Mijn vraag aan jullie is:wie neemt er allemaal een griepprik?En wat zijn julie ervaringen ermee...... Positief Groetjes Petra | petra Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 4 oktober 2007 om 16:09 uur Ik neem geen griepprik, is ook niets over gezegt door de reumatoloog, en wat ik kan vinden op internet is er nog niet bewezen dat het bij sle ook helpt. Dus ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen ook. | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 4 oktober 2007 om 16:22 uur Hoi hoi, Mijn reumatoloog kwam zelf met het voorstel dat het toch wel verstandig was.Van de week heb ik geinformeerd en hij wordt vergoed,omdat je toch bij een risicogroep hoort. Toch ben ik er een beetje huiverig voor omdat ons imuumsysteem te hard werkt en ons dmv de griepprik zieker zou kunnen maken..... Maar als we het niet doen vlamt de sle misschien weer op? Life is not easy! groetjes Petra. | petra Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 8 oktober 2007 om 16:52 uur Pas was op het nieuws dat bij ouderen de griepprik ook niet zo effectief is al werd gezegd... Dus ik zou zelf niet zo snel voor een griepprik gaan, precies om de reden die Petra noemde. (Daarnaast ben ik ook nog steeds panisch voor naalden, dus liever niet prikken dan wel... | LoeZ Berichten: 143 |
| Geplaatst: 8 oktober 2007 om 17:42 uur Hoi hoi, Ik ben hier de enigste die om een griepprik gaat neem ik aan. Dan ben ik gewoon het proefkonijn! Morgen gaat het gebeuren.Maar ja joh,1 voordeel:als ik ziek wordt hoef ik me niet meer ziek te melden......zit toch in de ziektewet! Ik laat dus de effecten wel weten aan jullie Mocht het fout gaan,geen bloemen maar vruchten........... groeten,Petra. | petra Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 9 oktober 2007 om 11:20 uur hallo allemaal, ik heb nog nooit een griepprik gehad! En me arts heeft er nooit over gehad, ik ben nu al ruim een jaar stabiel! Ik heb bet vorige week de griep gehad! gr diantari | diantari Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 9 oktober 2007 om 11:56 uur Is de grieprik geen levend materiaal wat ingespoten wordt?? Ik kan er niets over vinden op het internet en mensen met sle mogen niet ingespoten worden met levend entstof volgens mijn reumatoloog (gevraagt wegens enting vakantie) | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 9 oktober 2007 om 18:24 uur Hallo of zo, Nou beste mensen,ik heb vandaag de griepprik gehad.En.........IK LEEF NOG!!! Zijn alle mensen nou tegenwoordig zo dom ,of houden ze zich zo dom? Net of je de gripprik zo ontzettend graag WILT! | petra Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 10 oktober 2007 om 9:41 uur Hahaha fijn dat je er nog bent Leuk he die onwetendheid van mensen | Anoniem Berichten: Onbekend |
| Geplaatst: 11 oktober 2007 om 14:21 uur Hoi Ik neem geen gripprik. Ik heb het in 2005 en 2006 gehad. In begin ging goed maar naar een maand was ik zo ziek..Misschien toeval. Dit jaar probeer ik zonder gripprik. Nu het gaat goed met mijn SLE is niet z actief en zo moet blijven Gr. Monika | monika Berichten: 12 |
| Geplaatst: 7 november 2007 om 0:15 uur hoi ik ben nieuw hier op de pagina, ik zal me effe voorstellen. ik heb sinds 2003 SLE, vanaf mijn 15de. ik heb een keer de griepprik laten doen, werd ik ontzettend ziek van, daarna heb ik al twee keer die prik overgeslagen, en alles verliep gewoon goed. geen ernstige griep alleen een beetje een snotneus maar hangt volgens mij ook af van hoe zwaar/licht de SLE is bij je, ik heb namelijk een van de zwaartste gevallen van SLE | hassie Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |