Lupus Patiënten Groep

antibiotica???

BerichtAuteur
Geplaatst: 21 november 2007 om 19:09 uur
Hallo lieve mensen,

Ik had een vraagje aan jullie, maar ik zal me eerst even voorstellen...
Ik ben Linsey en in februari is bij mij SLE geconstateerd.
Intussen is er veel gebeurd. Oa dat er in mei bleek dat ik een nierontsteking had. Hier gaat mijn vraag over.
Tegen deze nierontsteking kreeg ik 2 solumedrol kuren (hoop dat ik t goed spel) van 3 dagen. Als ik het goed heb begrepen is dit een soort prednison. Ik kreeg dit naast de prednison, cellcept, plaquenil en nog een lading andere medicijnen die ik al had.
Tijdens deze kuur moest ik antibiotica (co-trimoxazol) slikken om te voorkomen dat ik heel ziek zou worden van het eerste de beste bacterietje dat langs zou komen.
Ik had begrepen dat ik dit maar een maand hoefde te slikken en ben hierna ook gestopt.
toen ik pas bij de nefroloog was vertelde zij me dat ik gewoon met de antibiotica door moest gaan zolang ik cellcept slik.
Ik zie dit zelf helemaal niet zitten aangezien er op het moment al genoeg aan medicijnen ingaat en ik kon uit jullie verhalen ook niet opmaken dat meer mensen dit standaard slikken...
Ik vroeg me dan ook af of meer mensen hier ervaring mee hebben???
Ik zou het heel fijn vinden om iets van jullie te horen!
Alvast heel erg bedankt!

xxx linsey
linsey93
Geplaatst: 28 november 2007 om 17:18 uur
Hallo,

Intussen ben ik bij de nefroloog geweest, en ze is het er niet zo mee eens dat ik met mijn antibiotica ben gestopt, maar ze gaat er mee accoord...
Wel jammer dat ik geen reactie van jullie heb gehad... Ik wilde niet alleen weten wie er wel antibiotica slikte, maar vooral ook wie niet...
Maar tis nu iig opgelost Erg blij

xxx
linsey93
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Patiënten Groep 2010 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer