Lupus Patiënten Groep

Cell Cept, Plaquenil en Prednison

BerichtAuteur
Geplaatst: 23 juni 2008 om 9:35 uur
Hallo allemaal.
Ik ben een lupuspatiënte (4Cool. Al 3 jaar wordt behandeld met Prednison en op dit moment ook Cell Cept en Plaquenil.
Ik heb veel klachten in mijn hoofd: duizeligheid en soms lijkt het als of ik elektrische kleine schokken in mijn hersenen krijg. Ook heb vaak druk in mijn oren. Deze klachten verminderen door het medicijn Cell Cept.

Komt dit bekend voor? Worden jullie ook behandeld met Cell Cept en Prednison? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Graag uw reactie hierop,

Martha
Martha

Geplaatst: 25 juni 2008 om 10:58 uur
Ik heb geen ervaring met de medicijnen die je slikt, maar je zegt dat je veel problemen met je hoofd hebt waaronder duizeligheid en schokjes.
Ik heb namelijk hetzelfde maar ze kunnen niet vinden wat het is.Ik heb CDLE.Welke vorm van lupus heb jij?
marion1

Geplaatst: 27 juni 2008 om 9:13 uur
Quote:
Hallo allemaal.
Ik ben een lupuspatiënte (4Cool. Al 3 jaar wordt behandeld met Prednison en op dit moment ook Cell Cept en Plaquenil.
Ik heb veel klachten in mijn hoofd: duizeligheid en soms lijkt het als of ik elektrische kleine schokken in mijn hersenen krijg. Ook heb vaak druk in mijn oren. Deze klachten verminderen door het medicijn Cell Cept.

Komt dit bekend voor? Worden jullie ook behandeld met Cell Cept en Prednison? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Graag uw reactie hierop,

Martha

Ha Martha,

Ik gebruik ook prednison en Cellcept. Ik heb alleen heel af en toe last van duizeligheid/hoofdpijn na het innemen van de Cellcept. Meestal trekt dat na een uurtje weer weg. De klachten van "elektrische schokken" herken ik niet.
Eigenlijk vallen de bijwerkingen van de Cellcept mij alles mee, ik had erger verwacht toen ik de bijsluiter voor de eerste keer las...

Groetjes, Martijn
Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen.
martijn
Geplaatst: 29 juni 2008 om 9:56 uur
hoi ik gebruik ook cell sept en prednison en nog veel meer
emcor diazapam cozar maagpillen en bloedverdunners
mijn ziekte is nu stabiel .
alleen ik plas nu al paar maanden bloed en mijn nier is gestuwd moet nu kijk operatie ondergaan want voor de rest kunnen ze niks vinden.
cathy

Geplaatst: 15 september 2008 om 12:38 uur
hoi martha mijn man slikt al 4 jaar cell sept en prednison en nog veel meer.
het houd zijn ziekte stabiel en zo kan hij er mee leven.
cathy

Plaats nieuwe reactie
© Lupus Patiënten Groep 2010 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer