Slakkenslijm...
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 1 februari 2009 om 18:31 uur Geen idee of dit nu de juiste plek is maar ik denk zelf dat het wel valt onder middelen die gebruikt worden i.v.m. lupus, farmaceutisch of niet…moet dit ergens anders staan dan ga ik ervan uit dat één van de moderators dit nog wel aangeeft. Net als velen van ons hier, heb ook ik behoorlijke problemen betreffende mijn huid. Via de dermatoloog kun je hier allerlei middeltjes voor krijgen, maar of ik vond de aangeboden zalven te zwaar of het deed niks. Mijn moeder kwam laatst ineens met een andere oplossing, een uitprobeersel. Ze had voor de prijs van één de Celltone (Slakkenslijm van TellSell) gevonden in een zaak, de originele dan wel te verstaan, en had deze voor me gekocht. Nu ben ik geen voorstander van al die reclames en beloftes die dan gedaan worden, zeker niet als het zoveel geld kost. Maar afijn, mams had het voor me gekocht en het was zeer zeker het uitproberen waard. De resultaten zijn voor mij persoonlijk overweldigend tot nu toe! Mijn ontstoken wonden op mijn gezicht worden rustiger, en geloof het of niet, zelfs de littekens, ook de oude, vervagen met de dag. Niet alleen verdwijnen deze oude en zo ook nieuwe wonden, tot nu toe komen er geen nieuwe terug. En dat alleen al is bijzonder voor mij de laatste tijd! Dit ook gesmeerd op benen en armen waar enorme lelijke littekens zitten van jaren. Ook deze vervagen! Ik wil geen reclame maken voor allerlei producten, toch kan ik het niet maken om mijn persoonlijke ervaring betreffende dit product te verzwijgen, of voor mezelf te houden. Niks meer of minder is het, gewoon laten weten dat het er is, dat ik het heb gebruikt en zal blijven gebruiken en dat het bij mij, absoluut heeft gewerkt! Voor mij is het in ieder geval een heerlijk gevoel dat mijn huid minder zeer doet, minder jeukt, met de dag beter aanvoelt en vooral dat ik weer met een glimlach mezelf in de spiegel kan aanschouwen. (Wel nog een opmerking, ik heb GEEN rode plekken op mijn gezicht, dus ik kan NIET uit eigen ervaring vertellen of dat daarvoor helpt. Mijn plekken zijn wonden die gaan ontsteken en uiteindelijk open gaan en bloeden en dergelijke) Liefs, Ayelén. | Mónica |
| Geplaatst: 1 februari 2009 om 21:56 uur Hey Ayelén, Klinkt wel goed en fijn dat het bij jou zo goed werkt! Weet je toevallig waar je moeder dat op de kop getikt heeft en wat het ongeveer gekost heeft? Ik ben ook absoluut geen voorstander van die irritante TellSell-reclames (en ook geen fan van het idee dat je slakkenslijm op je gezicht smeert Groetjes, LoeZ | LoeZ Berichten: 144 |
| Geplaatst: 2 februari 2009 om 9:40 uur Hoi LoeZ, Mijn mams heeft het uit een reformzaak in Dordrecht. Ze had een advertentie zien staan in één of andere weekblad. Om van deze topic geen verkoop-topic te maken heb ik je een PB gestuurd met wat meer info… Liefs, Ayelén | Mónica |
| Plaats nieuwe reactie | |