Sotahexal 160 voor aritmie
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 9 januari 2010 om 9:57 uur Hallo allemaal, ik ben voor mijn aritmie van Betaloc SR overgegaan op Sotahexal. Ik gebruikte 2x80 mg per dag. Vanaf dinsdag gebruik ik het dubbele, want het hielp niet echt. Dus nu 2x160. Ik loop vandaag rond met duizelingen, heb het gevoel dat mijn lichaam normaal werkt, maar mijn hoofd slow-motion. Ik ben gewoon bang om op te staan, omdat ik loop te tollen op mijn benen... en vraag me dus af of dat van die medicijnen kan zijn. Heeft iemand dezelfde medicijnen? (weet niet eens of dit in NL gebruikt wordt...) En herkent iemand die duizelingen? Bedankt voor het reageren! Groetjes, Eveline | zonbartos |
| Geplaatst: 10 januari 2010 om 10:34 uur Hoi Eveline, Ik zelf ken het medicijn niet. Maar....staat er dan niet iets over in de bijsluiter die jouw klachten zouden kunnen verklaren? Blijft vervelend hé meid om medicijnen te krijgen voor bepaalde klachten die dan weer andere klachten veroorzaken Liefs, Moon | Mónica |
| Geplaatst: 15 januari 2010 om 10:24 uur Ik ben er inmiddels, in overleg met de cardioloog, mee gestopt. Het draaierige is wel stukken minder, maar nog niet geheel weg. Het zal wel even nodig hebben om uit je bloed te raken of zo. Maar ik ben er best even onzeker van geworden. Kan ik zo wel auto rijden en zo. Erg vervelend. Ik hoop dat het snel over gaat. Groetjes, Eveline | zonbartos |
| Plaats nieuwe reactie | |