Lupus Patiënten Groep

Effe super!

BerichtAuteur
Geplaatst: 13 april 2010 om 10:39 uur
Zoals we allemaal wel eens even onze klachten kwijt willen, maak ik hier een nieuwe rubriek met onze blije nieuwtjes. Iets wat je even wilt delen waar je heeeeeel erg blij mee bent!! Erg blij

Dan ga ik gelijk van start! Vanaf september heb ik een baan!!!! Mr. Green Het is nu bijna helemaal zeker. Ik ben gisteren wezen praten met de directrice van die school. Het ging daar om 5 uurtjes Engels per week en ze heeft nog 2 uurtjes handvaardigheid/tekenen erbij weten te creëeren. Ze rekenen daar uiteraard ook de voorbereidingstijd voor je lesuren bij. Dan kom ik dus uit op één derde (volle) baan. Daarbij biedt ze me de mogelijkheid om extra (betaalde) clubjes te starten: Engels voor de kleuters, gitaarles, toneel, en wil ze nog extra hulp om een kind te helpen integreren in het gewone lesprogramma.

Daarbij was ze heel gewillig om de uren zo in te delen, dat ik maar 3 dagen op school hoef te komen en dat ik dus 2 hele vrije dagen heb en de meeste middagen vrij voor de kinderen. Ik zeg dus: HOERAAAAA!

Ik hoop dat jullie met mij mee genieten en vooral dat jullie hieronder ook jullie supermomenten schrijven, zodat we lekker met elkaar mee kunnen genieten. Liefs, Eveline
zonbartos
Geplaatst: 13 april 2010 om 13:04 uur
Hoi Eveline,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Is wel echt iets heeeeel erg leuks om naar uit te kijken

Groetjes Ramona
loena83
Geplaatst: 13 april 2010 om 15:13 uur
Wat fijn Eveline, gefeliciteerd! Mr. Green
Heerlijk als mensen zo met je meedenken!
LoeZ
Geplaatst: 13 april 2010 om 16:58 uur
Kijk en daar doen we het nou voor, voor dit soort beirchten, inclusief lekker zonnetje vandaag Erg blij, geeft mij weer een super glimlach Mr. Green ....

Van harte super gefeliciflapstaart dame Lol !!!! Wat een geweldig nieuws! Ga er lekker van voor-genieten tot september en vanaf september helemáál genieten dat je kan doen wat je graag wilt Erg blij . Ik doe stiekem met je mee Knipoog ...

Ik vind het écht helemaal TOP voor je Erg blij

Boel liefs,
Moon.
Mónica
Geplaatst: 14 april 2010 om 10:57 uur
Hee Eveline!

Geweldig! Gefeliciteerd zeg! Is het toch gelukt. Wat fijn dat de directrice zo flexibel kan zijn met uren en dat het voor jou allemaal zo goed uitpakt. Looks like a match made in heaven! Lol

Voor mij ook even een positief puntje: Vrijdag kijken bij de scoutinggroep. Het gaat dan om pubers van 14 t/m 18. Ben heeeeeel erg benieuwd! En ik heb me ingeschreven bij de vrijwilligersorganisatie.
Het is een uniek concept.
Misschien ook wel leuk voor anderen uit Rotterdam. Ze helpen bij de leuke dingen zoals de marathon, grotere evenementen, buurtfeesten, maar dingen zoals vrouwen leren fietsen! Je kan je beperkingen aangeven en je mag zelf aangeven wanneer je wilt helpen en met welke activiteiten. Zo heb ik aangegeven dat ik geen fysiek werk wil doen, niet met bejaarden en niet te lang buiten in de zon.
Dit is natuurlijk zolang ik geen werk heb, maar toch wel erg leuk!
Xentric
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Patiënten Groep 2010 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer