Effe super!
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 13 april 2010 om 10:39 uur Zoals we allemaal wel eens even onze klachten kwijt willen, maak ik hier een nieuwe rubriek met onze blije nieuwtjes. Iets wat je even wilt delen waar je heeeeeel erg blij mee bent!! Dan ga ik gelijk van start! Vanaf september heb ik een baan!!!! Daarbij was ze heel gewillig om de uren zo in te delen, dat ik maar 3 dagen op school hoef te komen en dat ik dus 2 hele vrije dagen heb en de meeste middagen vrij voor de kinderen. Ik zeg dus: HOERAAAAA! ![]() ![]() Ik hoop dat jullie met mij mee genieten en vooral dat jullie hieronder ook jullie supermomenten schrijven, zodat we lekker met elkaar mee kunnen genieten. Liefs, Eveline | zonbartos |
| Geplaatst: 13 april 2010 om 13:04 uur Hoi Eveline, Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Is wel echt iets heeeeel erg leuks om naar uit te kijken Groetjes Ramona | loena83 Berichten: 87 |
| Geplaatst: 13 april 2010 om 15:13 uur Wat fijn Eveline, gefeliciteerd! Heerlijk als mensen zo met je meedenken! | LoeZ Berichten: 143 |
| Geplaatst: 13 april 2010 om 16:58 uur Kijk en daar doen we het nou voor, voor dit soort beirchten, inclusief lekker zonnetje vandaag Van harte super gefeliciflapstaart dame Ik vind het écht helemaal TOP voor je Boel liefs, Moon. | Mónica |
| Geplaatst: 14 april 2010 om 10:57 uur Hee Eveline! Geweldig! Gefeliciteerd zeg! Is het toch gelukt. Wat fijn dat de directrice zo flexibel kan zijn met uren en dat het voor jou allemaal zo goed uitpakt. Looks like a match made in heaven! Voor mij ook even een positief puntje: Vrijdag kijken bij de scoutinggroep. Het gaat dan om pubers van 14 t/m 18. Ben heeeeeel erg benieuwd! En ik heb me ingeschreven bij de vrijwilligersorganisatie. Het is een uniek concept. Misschien ook wel leuk voor anderen uit Rotterdam. Ze helpen bij de leuke dingen zoals de marathon, grotere evenementen, buurtfeesten, maar dingen zoals vrouwen leren fietsen! Je kan je beperkingen aangeven en je mag zelf aangeven wanneer je wilt helpen en met welke activiteiten. Zo heb ik aangegeven dat ik geen fysiek werk wil doen, niet met bejaarden en niet te lang buiten in de zon. Dit is natuurlijk zolang ik geen werk heb, maar toch wel erg leuk! | Xentric |
| Plaats nieuwe reactie | |