Ook ik stel me ff voor...
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 15 april 2010 om 1:13 uur Hoi hoi, mijn naam is Bianca. Ik ben 33 jaar en heb sinds vorig jaar mei SCLE, maar het is pas afgelopen oktober vastgesteld. Voor mij is het dus allemaal nog redelijk nieuw en zodoende ben ik dus ook op dit forum gekomen. Ik ben nog regelmatig op zoek naar informatie en hoop die hier te kunnen vinden. Fijn dat dit forum er is! Groetjes, Bianca Blijf gerust jezelf, er zijn al anderen genoeg... | gebx |
| Geplaatst: 15 april 2010 om 5:09 uur Hoi Bianca, Welkom bij de club zou ik zeggen Verder, buiten het forum kun je op onze website ook allerlei informatie vinden, o.a. hebben we vele brochures over allerlei onderwerpen betreffende lupus. Zoals ik al aangaf, neus gewoon op je gemakkie en we horen het wel als je ons nodig hebt Liefs, Moon. | Mónica |
| Geplaatst: 15 april 2010 om 9:05 uur Hoi Bianca, welkom bij het forum! In Tsjechië (waar ik woon) maken ze niet het onderscheid tussen cdle en scle, daar is alles: discoide lupus. Maar aangezien er weinig tot geen littekens op mijn huid achter blijven, ga ik er ook van uit dat ik de scle-versie heb. Je kunt hier van alles lezen in de onderwerpen die al besproken zijn. Maar heb je zelf een vraag stel hem dan gerust! We zijn geen dokters maar hebben ook al een boel dingen meegemaakt. En het is soms best prettig te horen of anderen zelfde problemen ervaren of juist niet. Nou nogmaals welkom en ik hoop je snel weer op het forum terug te zien! Hartelijke groetjes, Eveline | zonbartos |
| Geplaatst: 17 april 2010 om 20:03 uur Bedankt voor het warme welkom! En Eveline... ik had ook al gezien dat we veel gemeen hebben, toevallig is dat hè Blijf gerust jezelf, er zijn al anderen genoeg... | gebx |
| Geplaatst: 18 april 2010 om 13:55 uur Hoi Gebx, ja heel toevallig! Of juist niet... dat is natuurlijk de vraag. Maar dan zou ik moeten beginnen met filosoferen en dat wil ik niemand hier aandoen. In ieder geval gezellig dat je er bij gekomen bent ennuh... leuke foto! Groetjes, Eveline | zonbartos |
| Geplaatst: 18 april 2010 om 20:45 uur Nee, laten we dat maar niet doen Ik ben ook blij dat ik dit forum heb gevonden, ben me ook flink aan het inlezen... Wat een verhalen lees je hier soms zeg... Blijf gerust jezelf, er zijn al anderen genoeg... | gebx |
| Geplaatst: 19 april 2010 om 17:50 uur Hoi Bianca, Tja je moet inderdaad altijd in je hoofd houden, dat deze ziekte zich bij iedereen op een andere manier manifesteert, al zijn er natuurlijk veel raakvlakken. Ik leer er altijd weer door te relativeren. Soms voel ik me moe en heb ik het even helemaal gehad. Dan voel ik me zielig Groetjes, Eveline | zonbartos |
| Geplaatst: 25 mei 2010 om 0:59 uur Hoi Bianca, wat rot dat je scle hebt! Ik hoop dat je hier genoeg informatie vindt, maar schrik niet van alle verhalen hoor. Ikzelf schrijf vooral op het forum als ik een probleem heb of ik me niet lekker voel en veel met de lupus bezig ben. Maar dat betekend niet dat een leven met lupus alleen maar rot is! (Al snap je dat misschien zelf ook wel En Eveline, het is echt wel ok om af en toe één brok zelfmedelijden te zijn hoor! Dan kun je er weer een tijdje tegen aan! xxx | Xentric |
| Geplaatst: 25 mei 2010 om 13:43 uur Tja dat is ook wel waar. Af en toe heb je dat inderdaad even nodig.... Maar gelukkig ben ik vandaag eigenlijk best wel vrolijk ingesteld... dus dan laat ik mijn zwelgen weer voor een andere dag, denk ik. Groetjes, Eveline | zonbartos |
| Plaats nieuwe reactie | |