Effe lekker!
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 11 juni 2010 om 11:01 uur Lieve allemaal, even een paar fijne berichtjes van mijn kant, want ik ben helemaal blij!! Ik ben dinsdag bij de reumatologe geweest en mijn ANA-antistoffen zijn nog maar een kwart Ik begrijp dat het ook te maken heeft met dat het winter was en er weinig schadelijke zon was. Maar dat kan me eigenlijk niet zo schelen!! Ben gewoon heel blij, dat mijn lichaam het blijkbaar toch allemaal zelf nog aankan! En woensdag ben ik mijn examen Tsjechisch gaan doen, zodat mijn diploma van het HBO hier erkend kan worden. En ik heb het gehaaaaaaaaald!!! Met een 1, klinkt misschien gek, maar dat is het hoogste wat je kunt halen, ben helemaal trots!! Ik moest natuurlijk even opscheppen (had er echt hard voor geleerd), maar vooral wil ik graag even mijn blijdschap delen!! Bij deze Hartelijke groeten, Eveline | zonbartos |
| Geplaatst: 11 juni 2010 om 19:35 uur hey Eveline, dat is super nieuws allemaal zeg. Denk dat er een hoop mensen trots op je zijn. Geniet lekker van die positieve dingen. Liefs ramona | loena83 Berichten: 95 |
| Geplaatst: 12 juni 2010 om 0:12 uur Eveline, wat goed! Echt onwijs gefeliciteerd! Kun je nu voor de klas gaan staan, of moet je daarvoor nog meer doen? | LoeZ Berichten: 144 |
| Geplaatst: 13 juni 2010 om 21:19 uur He wat goed zeg!! Gefeliciteerd! Cum Laude!! xx suus | Xentric |
| Geplaatst: 15 juni 2010 om 18:18 uur Dank jullie allemaal wel!! Mijn diploma is al door de notaris gekopieerd met alle stempels eronder. Wat er nu nog moet gebeuren is, dat ik mijn diploma (dat ik zelf vertaald heb) officieel moet laten vertalen. Met andere woorden: ik heb iemand gevonden die de officiële stempels er onder zet. Ik heb verder een supplement (mijn lesbevoegdheid)aangevraagd in het NLs en het Engels. Hierin staat hoelang ik heb gestudeerd en wat de studie inhoudt. Verder welke leeftijd en welke vakken ik mag geven volgens dit diploma. En dan moet ik nog een officiële kopie van dit gehaalde Tsjechische certificaat toevoegen. Als ik dat alles bij elkaar voeg, zouden ze mij mijn diploma-erkenning moeten geven... misschien krijg ik zelfs nog wel een titel, haha. We zullen zien. Ik ben in ieder geval weer een stap verder!! Bedankt voor het meeleven. Hartelijke groeten, Eveline | zonbartos |
| Geplaatst: 15 juni 2010 om 21:56 uur Klink allemaal super zeg Quote: Dank jullie allemaal wel!! | loena83 Berichten: 95 |
| Geplaatst: 16 juni 2010 om 5:20 uur Wat een geweldig bericht! Nou, daar mag je zeker over opscheppen. Super gefeliciflapstaart meid Liefs, Moon. | Mónica |
| Plaats nieuwe reactie | |