Lupus Patiënten Groep

Zomervakantie

BerichtAuteur
Geplaatst: 1 juli 2010 om 10:21 uur
Hallo allemaal,
ik wilde iedereen graag een fijne zomer toewensen. Juist omdat wij zo vaak "verstopt" in huis moeten blijven en het zo moeilijk vinden om uit de zon te blijven, is het soms niet makkelijk in de zomer. Daarom hoop ik dat iedereen toch een fijne manier vindt om zijn zomer door te brengen!

Ik zal zelf minder vaak aanwezig zijn op het forum in de zomer, omdat mijn kinderen thuis zijn en ik minder vaak op het internet zal zijn. Dus maak je over mij maar geen zorgen. Gaat voorlopig prima hier.

Ook zie ik erg uit naar onze reis naar NL, die we binnenkort gaan maken. We komen 14 dagen naar NL om mijn ouders en mijn broer en zijn gezin op te zoeken. Verder willen we erg graag de zee weer eens zien in de zomer, zodat we er ook eens IN kunnen (we komen meestal rond de kerst, en dan is het te koud...). Ik hoop dat de zonnecrème het houdt... Ik heb er in ieder geval enorm zin in!

Lieve mensen, een fijne zomer toegewenst en wederom tot snel ziens op het forum. Hartelijke groeten, Eveline
zonbartos
Geplaatst: 2 juli 2010 om 0:47 uur
Hoi Eveline,

ook jij natuurlijk een hele fijne vakantie toegewenst en lekker genieten als je weer in Nederland bent meis Knipoog ....

Liefs,
Moon.
Mónica
Geplaatst: 5 juli 2010 om 10:03 uur
Jullie ook allemaal een fijne vakantie teogewenst.

Ik ga dit jaar sinds dat ik weet dat ik SLE heb voor de 1e keer weer met de caravan en heb dan ook een dubbel gevoel. Blij dat ik op vakantie ga, maar bang voor de tegenslagen die er kunnen zijn...Verward
Maar ik zie wel hoe het verloopt. Ik probeer ieder geval naar de positieve dingen te kijken.

Groetjes Marianne
mfknol
Geplaatst: 9 juli 2010 om 7:07 uur
Yep Marianne,

blik richten op de positieve dingen en namens mij een super geweldige vakantie toegewenst Knipoog !

Liefs,
Moon.
Mónica
Geplaatst: 28 juli 2010 om 16:43 uur
Hoi lieve allemaal, bedankt voor alle fijne wensen. Ik ben inmiddels al weer een weekje terug, maar met de kinderen en mijn man om mij heen heb ik weinig tijd om op het forum te zijn.

Ik heb een heerlijke tijd gehad. Alle dingen gezien, die ik wilde zien. Bijna alle mensen gezien, waarmee ik had afgesproken. Alleen de stranddag liep een beetje "in het water". Het was 16 graden, harde wind en regen. Dus ipv lekker in het zand met schepje en emmertje, werden we gezandstraald, MAAR gezwommen hebben we, haha Mr. Green . Dat moest gewoon. En nu hoefde ik me in ieder geval geen zorgen om de zon te maken... die zat ver achter de donkere wolken...

Fijn om nu toch ook weer veilig thuis te zijn. Maar genoten hebben we allemaal! Beste vakantie ooit!!
Liefs, Eveline
zonbartos
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Patiënten Groep 2010 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer