Hallo, dit ben ikke..
| Bericht | Auteur |
|---|---|
| Geplaatst: 5 juli 2010 om 19:34 uur Had mijn verhaaltje al bij algemeen neergezet, maar volgens mij hoort die niet daar Dag allemaal! Mijn naam is Marcella, een jonge vrouw van 26 jaar. geboren op 29-11-1983, in Baarn, provincie Utrecht. woon al 7 samen met mijn vriend Danny. Heb 2 honden (ridgeback en een kruising dobermann / pointer) van 18 maanden!Erg blij, ook nog 2 katers van 7 en 4 jaar oud. Volle maar gezellig boel!Verrast Sinds november 2002 is bij Sle met nefritis. De eerste opname was ook meteen de langste! 3 maanden en nog op een draadje gelegen ook.. door een ontsteking via het infuus dat was doorgeslagen naar mijn hartklep.. die dus lekte. Maar alles overleefd Erg blij.. in middels denk 4 a 5 keer opgenomen geweest met een terug val. Nu sinds 3 maanden aan andere medicatie ivm mijn kinderwens.. helaas pakt het nog niet goed uit.. mijn nierfunctie gaat weer achteruit! morgen hoor ik meer of ik weer een nier punctie moet hebben! daar baal ik wel van maar komt vast wel goed! Ik werk niet meer, dat mag ik niet. eerst baalde ik daarvan maar nu vind ik mijn plek wel! nou dit was het ff gauw! Misschien spreek ik jullie later, in ieder geval een fijne avond! Groetjes Marcella | marcella1983 Berichten: 5 |
| Geplaatst: 5 juli 2010 om 22:33 uur hoi marcella, welkom op dit forum nou je hebt nogal wat meegemaakt zeg, erg heftig allemaal niet meer kunnen werken is erg, heb dat zelf ook meegemaakt, als je zo ziek bent gaat alle aandacht natuurlijk daar naar toe. maar je werk en gezondheid verliezen is een rouwproces, en daar moet je doorheen. heel veel sterkte de komende tijd groetjes van marion | Marion Berichten: 49 |
| Geplaatst: 6 juli 2010 om 15:04 uur Quote: hoi marcella, welkom op dit forum Bedankt voor je lieve berichtje! | marcella1983 Berichten: 5 |
| Geplaatst: 9 juli 2010 om 7:21 uur Hoi Marcella, Allereerst wil ik je welkom heten op ons forum. Aan je verhaal te lezen ben je al aan het rondneuzen geweest, goed van je dat je jouw verhaal nog even hier hebt neergezet. Je hebt al aardig wat achter de rug door de SLE, heftig hoor Vind het wel heel leuk dat je zo vertelt over je dieren. Je liefde voor je dieren straalt ervan af! Lijkt mij ook een hele gezellige boel bij jullie. Voor mij ook wel herkenbaar jouw stukje over het werk. Ik heb zelf vorig jaar gezeten in een strijd om mijn baan. Nu heb ik er duidelijk vrede mee en heb me goed aangepast (al zeg ik het zelf Meis, ik wens je heel veel sterkte met alles waar je nu weer doorheen moet. Laat je nog weten hoe het verder gaat met je? Liefs, Moon. | Mónica |
| Plaats nieuwe reactie | |